Alışveriş bilgi
0312 309 11 88’yı arayarak Kitap Satış birimimize ulaşabilirsiniz.
Durumu müşteri temsilcilerimize yazılı (kitapsatis@yee.org.tr hesabına e-mail göndererek) ya da sesli iletişim kanalımız olan 0312 309 11 88 numaralı Dahili No: 1059 Müşteri Hizmetlerini arayarak ‘mail adresiniz ile birlikte’ ileterek şifrenizin düzenlenmesini talep edebilirsiniz.
Siparişiniz kargoya verildikten sonra bulunduğunuz şehre ve ilçeye göre PTT kargo ile 2-7 gün içerisinde dağıtım yapılmaktadır. Aksaklık yaşamanız durumunda kargo takip numaranız ile durumu mail yoluyla yazılı ve sesli iletişim kanallarımızdan bizlere iletebilirsiniz. Teslimat sürecini kargo takip kodunuz ile kontrol edebilirsiniz, teslimat sürecinde adresinizde bulunmanız önemlidir. Köy dağıtımı ya da mobil alanlar için süreç değişiklik gösterebilmektedir. Güncel durumda bazı şehirlerde salgın artışına bağlı olarak kargo teslimatlarında gecikmeler yaşanabilir.
Ödeme Bilgi
Konuya istinaden firmamız ile sesli ya da yazılı iletişim kanallarından durumu görüşebilirsiniz fakat bazı durumlarda detaylı kayıt görüntülenemeyeceği için öncelikle bankanız ile görüşme sağlamanızı rica ederiz. Ek olarak bankanızdan SMS ile gelen 3D güvenlik kodunu doğru tuşladığınızdan emin olmanızı rica ederiz.
Sipariş ya da ürün bazında iptal işlemi site üzerinden tarafınızca yapılamamaktadır. İptal talebinizi yazılı veya sesli iletişim kanallarından sipariş numaranızı da belirterek tarafımıza açık şekilde bayan etmeniz yeterli olacaktır.
Kargo takip numaranız; siparişiniz kargoya verildiğinde ilgili kargo şirketi tarafından SMS olarak iletilmektedir. Aynı zamanda firmamız tarafınıza mail yolu ile bilgilendirme yapmaktadır. Kargo şirketinin gönderi takip sayfasında yada siparişlerim bölümünde kargo takip numaranızı ve kargo detayınızı görüntüleyebilirsiniz.